piątek, 7 czerwca 2013

Start

Hej :)
A więc założyłam dziś bloga *___* Nie będę tu pisać o modzie czy o gotowaniu. Będę pisać prosto od siebie. Miałam kiedyś 2 blogi jednak zrezygnowałam z ich prowadzenia, teraz nie poddam się tak szybko, mam nadzieję. Ogółem mam ostatnio strasznie mieszane myśli co do wszystkiego, nawet zrobiłam sobie wolne od czwartku do poniedziałku i przyjechałam do cioci. 4h jazdy w autobusie ale myślę, że warto. Uporządkuje swoje myśli i cele i wspomnienia i mam nadzieję, że wrócę do swojej miejscowości z ogromną energią pozytywizmu :)
W pierwszym wpisie może powinnam napisać coś o sobie. A więc hmmm. Lubie robić zdjęcia, na pewno swojej twarzy na  razie nie pokaże. Może później jak będę mieć jakieś wyświetlenia. Uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi a i mam wspaniałego brata xd no i jestem zawsze niezdecydowana i wszystko widzę zawsze w czarnych kolorach. Czas to zmienić. Tak sądzę. Niedługo wakacje więc jest doskonały czas na zmiany. :)
Wpisy będę się starała dodawać dość często na ile to możliwe ale nie chcę pisać tylko o tym, że się nudzę i nie mam co robić. Będę pisać jak będę mieć jakąś głębszą wenę.  A dziś na jednym wpisie się nie skończy, tak mi się wydaje.
A i muszę popracować nad wizerunkiem mojego bloga :D Czeka mnie sporo pracy.
Paaa :)

3 komentarze: